duminică, 18 septembrie 2011

Felicitari quilling - Idei noi

In ultima vreme nu m-am mai preocupat de quilling, dar cu ocazia targului de produse handmade din septembrie m-am reactivat si am facut cateva felicitari usor diferite de ce am facut pana acum. Vi le arat si va scriu povestea lor.



 Am vrut sa fac acesta felicitare cat mai simpla, cat mai de efect datorita contrastului intre florile rosii si fundalul alb-negru si poate putin abstracta. Fundalul l-am gasit intr-o revista. Este vorba despre o imagine alb-negru a unor scari cu balustrada. Am decupat partea cea mai luminata. Peste am lipit florile (in colturi) si cam atat.



Din aceeasi imagine cu scarile, am decupat buline de marimea unui ban de 0.5 lei. Le-am lipit pe o bucata de carton, sub forma unui cerc. In capat am lipit o floare pom-pom cu mijlocul albastru si pe margine verde.  





Felicitarea acesta este un hibrid quilling - desen. Pe cartonul bej am lipit o bucata de hartie maro. Am desenat pe partea bej ramasa libera niste flori + elemente abstracte (cu tus negru). Pe parea maro am lipit o floare quilling si bucati din hartia de quilling.



Fiindca mai aveam bucati de carton ramase de pe la alte felicitari mai mari (format A6), m-am hotarat sa nu le arunc si sa fac din ele niste felicitari mini. Pe ele am lipit cate o floarea-soarelui si cate o bucata de panglica aurie pe care o mai aveam prin casa.