luni, 7 martie 2011

Fluturi si martisoare quilling

Desi astazi este 8 Martie, m-am gandit totusi sa postez cateva poze cu martisoarele pe care le-am facut pentru 1 Martie. Am vrut sa ofer niste martisoare mai speciale, asa ca am facut fluturasi si flori (narcise, ghiocei, o floarea-soarelui stilizata) din hartie rasucita (tehnica Quilling).
Deci...




La fluturasi am muncit cel mai mult. Va spun in linii mari cum am procedat. Am folosit fasii de hartie de latime 4 mm pe care le-am taiat din coli de hartie colorata format A4. Am mai folosit adeziv, ace cu gamalie, un tocator de pluta si o imagine cu un fluturas luat de pe net.


Am inceput cu aripile. Primele au fost zonele cele mai mari. Am rulat  strans  fasii de hartie galbena, portocalie si rosie si am facut niste rotite pe care le-am invelit in fasii albastre. Pe acestea le-am potrivit pe model, le-am lipit intre ele si le-am fixat cu ace.



A urmat corpul, iar apoi am umplut golurile, totul a fost fixat in ace. Deci, pana a ajunge fluturas, a fost un fluturas vodoo.


Spre final, fluturasul s-a imprietenit cu florile, care si ele au fost facute din hartie rasucita.