miercuri, 9 martie 2011

Primele felicitari quilling

Obiectele handmade m-au pasionat de cand ma stiu. Mereu am facut cate ceva, fie ca am desenat, sculptat, pictat, insirat margele, facut cercei sau ce o mai fi fost. Pasiunea pentru handmade a luat forma quilling-ului vara trecuta, cand am vazut ce minunatii se pot face din banala hartie colorata.
Am vazut pe youtube cateva tutoriale si m-am convins ca si eu pot face asta. Drumul pana la magazin, sa-mi cumpar hartie colorata, a fost anevoios. Am tras de timp cat si cum am putut. In realitate stiam ca daca ma apuc, s-ar putea sa ma opresc greu. Am aterizat si in magazin. Am cumparat hartie galbena, violet, maro si un carton piersiciu deschis. Am gasit si adeziv care la uscare se face transparent. Avand acestea, m-am apucat de facut felicitari. Nu mi-a venit sa cred cat de fine si de pretioase sunt felicitarile quilling.
Primele mele felicitari quilling: