joi, 24 martie 2011

Floarea-soarelui de hartie


Pe langa quilling, exista o multitudine de modalitati in care se poate folosi hartia colorata pentru  a face lucruri dragute. Asa ca m-am apucat de experimente si am facut o floarea-soarelui tridimensionala din hartie, pe care am lipit-o pe carton si am facut din nou o felicitare. 
Inainte de a confectiona floarea am citit o multime de tutoriale pe net. Problema este ca nu mai stiu dupa ce cuvinte cheie am facut cautarea pe google, asa ca nu mai gasesc site-ul de pe care am luat metoda. Cert este ca intre timp, tot cautand acel tutorial, am gasit tutoriale pentru flori si mai frumoase. Va scriu link-ul, poate va inspira:    
http://inspirationaltechniquesandtutorials.blogspot.com/search/label/Hand%20made%20Flowers .



Pentru petale am desenat singura forma. Le-am desenat mari, deci a iesit o floare mare cu multe petale. Dupa ce le-am decupat, le-am indoit pe mijloc, ca sa obtin tridimensionalitate. Nu am aruncat hartia din care am decupat petalele si chiar am folosit-o la felicitare (am lipit-o pe margine, ca in imaginea de mai sus). Pe cartonul albastru, am lipit un carton alb pe care se poate scrie un mesaj de "La multi ani!" sau o alta urare. Floarea am construit-o pe cartonul alb. Am lipit primul strat de petale. La al doilea strat, am lipit petalele in drept cu spatiile dintre petalele primului strat. Mijlocul florii l-am facut dintr-o floare "pom pom" (pentru tutoriale cautati cu google "quilled pom pom flower") si l-am lipit fix peste locul gol care a ramas la baza petalelor. Am ciufulit floarea pom pom, apoi am ciufulit petalele florii astfel incat sa se "imbine" elementele. In completare, am lipit pe felicitare si o bucata de sfoara de canepa rasucita.