joi, 10 martie 2011

Floare rosie quilling






Imi plac macii. Deci, daca afara abia incepe sa se mai incalzeasca (e sezon de ghiocei, nu de maci), eu mi-am facut rost de un mac ... din hartie rasucita. Cu alte cuvinte, avand pe acasa hartie rosie si maro, nu m-a oprit nimeni sa fac un mac quilling. Am gasit pe net un tutorial foarte explicit ( http://increations.blogspot.com /2009/09/quilled-poppies-step-by-step-part-1.html  ) si apoi m-am pus pe treaba.
Mi-am desenat singura modelele pentru petale si am facut 4 petale. Am facut si mijlocul. Cand l-am asamblat mi-am dat seama ca macul meu a iesit cam mare si ca seamana a ceva floare de Craciun. Am mai tuns din "stamine", le-am pictat varfurile cu alb si am atasat o za. Acum chiar seamana a mac, sau daca nu, macar e dragut. Singura mea tristete este ca prea am pus petalele in acelasi plan, dar m-am obisnuit cu imaginea.
Fiind atat de mare, l-am purtat pe post de martisor-pandantiv pe 1 Martie. L-am pus la gat intreaga zi, inclusiv l-am lasat pe sub fas si fular. Ei bine, a rezistat eroic, nici macar n u s-a indoit. Deci, contrar aspectului delicat pe care il au obiectele quilling, ele sunt chiar rezistente.