vineri, 25 noiembrie 2011

Cercei si colier din margelute

Cu ocazia curateniei generale pe care o facem in asteptarea Craciunului, va sfatuiesc sa aruncati un ochi si in caseta de bijuterii, fiindca poate acolo se ascund siraguri de margele / margelute rupte sau nepurtate de ceva vreme. Daca aveti si ceva timp liber, le puteti desface si reinventa intr-un mod care sa va convinga sa le purtati din nou in fiecare zi.
Pe la mine prin dulap am gasit o salba de margelute cu un model specific Maramuresului. Din pacate salba mi s-a rupt si nu am reusit sa o repar fara sa stric modelul. Atunci m-am hotarat sa o desir, iar din margelutele colorate sa imi fac alt colier si eventual cercei. Am folosit patru fire de nylon (fir de pescuit, ideal pentru insirat margele) pe care am insirat margelutele. Am impletit firele si din loc in loc am pus niste margele mai mari (de la un alt colier cu poveste trista). La cercei am procedat la fel.