marți, 19 februarie 2013

Inimioare de ziua indragostitilor

...care o fi ea, Sf. Valentin care deja a trecut sau Dragobetele care vine. 

Pentru inceput aveti nevoie de niste inimioare din polistiren. Eu le-am gasit in supermarket, la raionul de decoratiuni pentru petreceri. Erau simple, fara agatatori. Mai aveti nevoie de aracet si pensule, servetele albe sau colorate, snur pentru agatatori si eventual tempera, ca sa le colorati. 
In primul rand le-am facut agatatori si le-am lipit, iar apoi am imbracat inimioarele in servetel. Le-am dat cu aracet si peste am pus servetelul, avand grija sa finisez bine lipiturile, ca sa fie tot servetelul lipit uniform. Partea aceasta seamana putin cu tehnica servetelului (un tutorial dragut gasiti la link-ul http://www.youtube.com/watch?v=Hbe_62Eajco), dar este mai putin complicata.

Ce a iesit este in imaginile de mai jos. Inimioarele arata bine si albe, dar se pot si picta, eventual in rosu.